Bezpieczeństwo płatności z firmą PayU!

Akceptujemy wszystkie popularne metody płatności!

Możesz dokonać zakupów na raty!

Zobacz, jakie to proste

Wybór płatności ratalnej

Dodaj do koszyka wybrane produkty i przy finalizacji zamówienia w okienku „płatności” wybierz opcję płatności na raty.
Następnie postępuj według prostej instrukcji, wybierz ilość rat i po chwili otrzymasz umowę do akceptacji i gotowe!

Raty 0% na przykładzie

Przejrzyste zasady

Zanim zdecydujesz się na zakup, możesz zobaczyć przykładowy plan spłaty! Raty 0% są dostępne dla okresów spłat wynoszących 5 i 10 miesięcy.

Aby wybrać opcję płatności ratalnej, wystarczy przy dokonywaniu zakupu wybrać z listy płatności opcję PayU Raty. Następnie będziecie mogli wybrać ilość rat i złożyć wniosek. Cała procedura zajmie Ci tylko kilka minut i gotowe!

Najczęściej zadawane pytania o Raty PayU (kredyt konsumencki)

Kiedy są dostępne Raty PayU?
Raty PayU są dostępne w wybranych e-sklepach, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami
wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 20 000 zł.


Kto udziela kredytu konsumenckiego na zakupy?
Banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów,
w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom, celem umożliwienia
dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych
płatności (PayU Płacę Później).


Aktualna lista organizacji finansujących znajduje się tutaj


Jaki jest koszt kredytu?
Umowa o Kredyt Standardowy lub o Kredyt 0% w ramach Raty PayU zawierana jest między
kredytobiorcą a organizacją finansującą, z którą PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w
zawieraniu ww. umów.
Przykłady reprezentatywne dotyczące poszczególnych wariantów produktu Raty PayU
znajdują się tutaj.


Regulamin Kredytu 0% w ramach Raty PayU znajduje się tutaj


Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który
zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od
niej bez podawania przyczyny.
• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie
o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.
• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za
pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków
pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.
• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym
Kupujący zawarł umowę pożyczki.
• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z
podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.
• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym
złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien
każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.
Wyjątki


Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo
odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym
między innymi nie przysługuje Kupującemu, zawierającemu umowę o zakup biletów na
wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.


Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po
otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej nie wykonasz kolejnych kroków, polegających na
weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu
SMS.


Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.

Chcesz o coś zapytać? Napisz do nas lub zadzwoń: tel. 725-600-815

Formularz kontaktowy